ANGAH KU YANG SANGAT BAIK HATI

  tetiba aku tersenyum sendiri..sebab tadi aku cakap kat abg ngah aku yang aku rindu seseorang..
abg ngah ku terus je bertanya..liya rindu kat sapa..?yang mana..? dia atau wan..? hahahaahha...
dah pandai guna istilah dia ek sekarang angah ek..hihihi..
liya rindu banyak kat siapa lagi kalau bukan encik hubby liya lah angah..angah nie..tapi dia tu sapa ek..?
hahahaha...saja berlakon buat2 tak tau..hehehe...bila guna perkataan dia...semua orang jadi tertanya-tanya..
siapalah yang leeya harlina selalu cite tentang "dia" tu..nak kata suami dia..dia mesti tulis encik hubby kalau suami dia..hehehe..."dia' tu sahabat baik leeya harlina sebenarnya..tapi dia ni lain sikit..sebab ada sebab yang takleh nak di beri sebab..apa aku cakap ni..hehehe...
tak kisah  lah siapa pun dia..yang penting dia tau dia sapa cukuplah..kkdg ada benda tak perlu semua orang tau..cuma jangan ada yang salah faham dengan dia dan aku sudah lah..siapa pun dia..aku tau dia tau yang aku ceritakan tentang dia..
dia bukan insan tercinta..tapi dia insan yang selalu bertahta dalam jiwa...wahai abg ngah ku yang baik hati..yang begitu memahami..yang selalu ada saat liya sedih..yang selalu cuba buat apa pun nak bagi liya senyum..liya takmo sayang angah laju2 mcm angah cakap angah sayang liya..liya nak sayang slow2 je..biar sayang tu berpanjangan selama liya masih bernafas..jika sekali pun liya dah takde nanti..liya nak jadi salah satu kenangan terindah dalam hidup angah...bersyukur kerana tuhan temukan ku dengan insan yang sangat2 baik ini iaitu angah ku..encik adzmin bin syariff....angah i lap you.............hahahahahahaha
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan