WARKAH BUAT DIA SUAMIKU

Ini warkah cinta saya untuk suami. Warkah cinta seorang isteri yang banyak membantah, bertelingkah perkara-perkara remeh, merajuk tak kira masa dan merungut tak semena-mena. Saya isteri degil yang menyintai suaminya seluruh jiwa raga walau bibirnya becok dengan bebelan dan leteran. Buat suami yang tidak pernah jemu melayan karenah saya, menahan amarah melihat rajuk saya dan ketawa dengan keletah saya, saya doakan semoga Allah merahmati setiap perkara yang dia lakukan. Menjaga dia setiap masa dan dimana jua dia berada. Permudahkan urusannya dan tunaikanlah setiap keinginannya. Dan akhir sekali Ya Allah, bantulah aku dalam merubah diri menjadi isteri yang terbaik kepada hambamu yang namaMu tidak pernah lekang dari bibirnya, yang tujuan hidupnya untuk memperjuangkan agamaMu dan setiap langkkahnya mahu memanggil manusia lain ke jalanMu-suamiku.

Semoga Allah menempatkan saya dan keluarga didalam golongan yang sentiasa memperjuangkan agamaNya. Yang sentiasa mencari keredhaanNya.
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan