BELAJAR SAYANGI DIRI SENDIRI...............

     bagaimana harusku mulakan aku pun tidak tahu..namun aku harus terus belajar sayangi diri sendiri kerana selama ini aku abaikan diri sendiri kerana terlalu sayangi oranglain..mulai hari ni aku ingin sayangi diriku sendiri seperti mana aku pernah sayangi seseorang dalam hdp ku..namun knp amat sukar ku rasakan untuk ku sayangi diri sendiri..mungkin kerana sebelum ini sayang itu telah terlalu banyak ku berikan pada seseorang yang tak pernah tau apa itu sayang yang tulus yang datangnya dari hati yang ikhlas..
   aku juga harus belajar mencintai diriku..selama ini terlalu banyak aku mencintai seseorang yang baginya cinta ku itu tiada makna nya..umpama sampah..yang kkdg bila berguna di pungut dan bila tak berguna di buang umpama tiada harga..sampai bila harus ku hdp dalam dunia yang menyakitkan hatiku ini..maybe sudah saatnya aku pergi dan tgglkan semua kesedihan itu..umpama kata seseorang..sekjalipun aku mengembara dari dunia lain ke dunia yang lain pun..takkan menggembirakan hati ku jugak jika kesedihan itu tetap ku bawa bersama hati ku..jadi aku harus belajar melepaskan semua kesedihan itu..biarkan semua pergi..dan biarkan semuanya berlalu..........
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan