hati terasa rindu.................

dah terlalu lama tidak ku singgah disini..kalau dulu disini lah tempat ku luahkan segala yang terpendam di hati..tika sedih datang melanda diri..hanya dengan penulisan aku luahkan apa yang menjadi rahsia di hati..namun sudah beberapa bulan tiada apa2 catatan ku lakar kan disini..bukan kerana aku cukup gembira dengan hidup ku..hanya aku leka dengan dunia ku..hingga aku terlupa di mana segala rahsia hati ku tersimpan..
    nasib baik aku masih ingat passwordnya..kalau dah lupa terpaksa lah aku buat lagi satu benda ni untuk melepaskan segala keresahan yang tersimpan di hati ku..setelah sekian lama tidak menjengah ke sini hati terpanggil untuk melihat perkembangan terbaru disini..nampaknya blog tumbuh bagaikan cendawan..macam2 blog kita boleh jumpa dan macam2 cerita kita boleh baca dan kongsi..
   permulaan yang agak hambar kerana sudah lama tidak menulis disini..namun rindu datang bertamu di hati..rindukan suasana yang menenangkan hati ku..disini hatiku kongsi segalanya tanpa ada rahsia lagi...........
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan