hati yang hancur luluh...................

pagi nie sahur dengan mee goreng..saja sesekali tukar selera..makan benda sama hari-hari pun jemu jugak..tapi kalau pepagi biasanya semua orang makan sikit jer..maybe tak selera kot..aku pun sama..dari sekolah dulu lagi aku tak biasa makan pagi-pagi..selalunya balik dari sekolah baru aku makan..masa kat sekolah pun tak makan..kalau terasa lapar sangat hanya beli sirap 20sen kat kantin sekolah..
pagi ni hati terasa sedikit sedih..boleh di katakan kebudak-budakkan tak aku sedih sebab tahun ni pun aku takde baju raya..ni tahun kedua aku takde baju raya..dah lah tahun ni aku tak dapat balik beraya kat kampung..pastu baju raya pulak takde..tetiba terasa sangat sedih dalam hati sebab hati teringin balik beraya ke kampung..semua family aku berkumpul kat kampung..kebetulan umi aku pun tak brapa sihat..
tapi tak dapat balik pulak..hari tu adik aku tunang pun tak dapat balik..dia kawin raya cina ni pun tetap tak dapat balik jugak..terasa hancur luluh dalam hati..namun apakan daya tuhan berkehendakkannya begitu..maka itulah yang aku patut terima dan redha agaknya..leeya harlina jangan sedih..teruskan dengan tekad,redha dan tabah ek........... ^_^
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan