kerana aku seorang perempuan....

bila post pic baby yang cute2 tu aku rasa sedih pulak..tapi tak pernah terlintas di hati ku ini yang hidup ni tak adil..setiap yang di takdir kan pada kita dalam dunia nie pasti ada hikmahnya kan..maybe tuhan bagi aku sakit sebab tuhan tau aku nih cukup tabah untuk harungi hidup nih..tapi ya ke aku nih tabah..hehehe..
macam tak caya jer yang aku nih tabah..tapi kawan2 dan orang yang kenal aku semua cakap aku nih kuat dan tabah..alhamdulillah semuanya dengan izin tuhan..tapi bila aku dgr wife kawan2 hubby aku dah mengandung aku mesti sedih..mula lah aku nak naik angin dengan hubby aku..sebab aku tak boleh rasa semua tu..
bila aku tengok hubby aku rapat dan main dengan budak2..lagi aku terasa..rasa sedih,rasa kesian kat hubby aku..tapi apakan daya aku..aku wanita yang tak sempurna..bila tgk baju budak2 yang cute2 tu aku teringin nak beli..tapi boleh beli untuk anak2 sedara jer..
maaf lah aku bukan nya saja nak buat cerita sedih aku kat sini..tapi aku kan seorang perempuan..bila diri terasa kurang aku rasa mcm aku nih tak guna pulak..kkdg aku rasa hubby aku kalau aku takde pun dia takkan rugi apa2..sebab takde apa pun yang aku boleh bagi pada dia..usahkan harta..anak pun tak boleh..hurmmmm...tanpa sesiapa tahu..jauh di sudut hatiku..tersimpan satu kesediahn yang selamanya takkan pernah padam.....................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan