demi Allah aku redha...............!!!!!!!!!!!!!

hari ni mood tak berapa nak stabil..bukan aku marah sesapa..
aku marah dengan diri sendiri..ntah sampai bila aku nak hidup menyusahkan orang2
yang ada disekeliling aku..aku terasa bosan dengan kehidupan macam ni..
dah 2,3 hari aku terbaring jer kat katil..bangun ke bilik air pun duduk lama sikit mula terasa sakit..
kekadang aku tertanya-tanya betul ke orang kata jika kita di uji dengan banyak itu bermakna tuhan sayang kat kita..
tapi ujian kali ni terasa amat berat..bukan aku mahu mengeluh..cuma dalam hati terasa hancur luluh..
aku ingin hidup biasa macam adik beradik ku yang lain..ada suami dan anak2 disisi..tapi aku selalu terasing di duniaku sendiri...aku sunyi dalam keriuhan hati..tapi jika ini yang Engkau tentukan buat ku hingga akhir hayat nanti...demi Allah aku redha...........................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan