JADIKAN AKU SESUATU DALAM HIDUPMU.............

Aku ingin menjadi 
sebuah mimpi indah dalam tidurmu..

Aku ingin menjadi 
sesuatu yang mungkin selalu kau rindu..

Aku ingin menjadi
sesuatu yang selalu kau sentuh..

Aku ingin menjadi
seorang yang sangat beerti dalam hidupmu..

Aku ingin menjadi
seseorang yang kamu fikirkan setiap hari dgn tersenyum..

Aku ingin menjadi
pendampingmu, menjadi kisah terindah dalam hidupmu..

Aku ingin menjadi
bayangan yang selalu mengiringi langkahmu ke mana saja..

Aku ingin menjadi
orang yang akan menghapus airmatamu di saat kamu disakiti olehnya..

Aku ingin menjadi
orang yang setia mendengar keluh kesahmu & menemanimu di saat suka atau duka..

Aku ingin menjadi
salah seorang yg kau sebut namanya di setiap doamu krn di setiap doaku ada namamu..

Aku ingin menjadi
seorang yang kau fikirkan sebelum tidur, dan rindukan setelah bangun..

Aku ingin menjadi
orang pertama yang kau lihat di waktu pagi, dan terakhir di waktu malam..

Aku ingin kau tahu
bahawa aku selalu memujamu kerana hanya dirimu yang mampu membuatku tenang, tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi...

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan