sampai mati aku tetap cinta.................

masih membuak-buak dalam hati ni nak pegi pantai ataupun cameron highland sebelum mata ni terpejam selamanya..tapi ntah akan tercapai or tak..aku suka tengok pantai..sebab aku suka laut..laut tu luas membiru..ntah dimana penghujungnya..

tak macam hidup aku yang makin hari terasa makin sampai penghujungnya..hanya tunggu masa untuk aku belayar tinggalkan semua yang aku punya dan cintai..namun telah lama aku redha..kerana aku tahu tuhan telah tetapkan apa yang terbaik buat aku..semua yang tuhan tentukan pasti ada hikmahnya..

walau sesekali terasa sesal di hati..namun cepat2 ku buang rasa sesal itu..kerana nanti umpama aku tak bersyukur dengan apa yang telah tuhan tentukan buat ku..dalam hidup aku takde apa yang aku nak sesali..aku punya family yang cukup sayang dan memahami aku..aku juga pernah punya "dia" yang pernah cintai diri ini..

semua kata-katanya aku ingat sampai aku mati..katanya aku kehidupannya..aku jer yang akan dia cintai hingga ke akhirnya..dan dia akan selalu ada untuk aku sampai bila-bila..jika benar bagai di kata..aku kiranya insan yang bertuah punyai dia dalam hidup ini..

namun dia memang amat bermakna bagi aku..tanpa kasihnya tak mungkin aku sekuat sekarang..dia umpama semangat untuk aku terus bertahan hidup..tanpa dia sepi dan sedih lah hidup ku..malap dunia ku..

mungkin bila orang baca apa yang aku ceritakan tentang dia..orang akan kata aku begitu tergila-gilakan dia..sesungguhnya hanya dia yang bertahta dalam jiwa..aku tak kisah apa yang dunia ingin katakan..yang penting tuhan tau betapa aku cintai dia..................

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan