suamiku kau lah segalanya untukku......................




dalam hidup nih tak perlu risau jika anda ada suami or bf muka macam remy ishak ke,tom kurus ke,shahrukh khan ke..mana2 lah..sebab sehensem mana pun bf or suami anda..dalam hati saya,dimata saya hanya SUAMI saya yang paling hensem...bf anda bagi free kat saya pun saya tak nak..

saya dah ada suami yang cukup baik,,yang boleh trima saya apa adanya...yang cintanya tak pernah pudar pada saya dalam apa jua keadaan saya pun..kalau anda nak kata saya nih fasha sandha..dngan besar hati saya terima pujian tuh..

dalam hidup ini bukan suami yang heensem,kaya yang kita kena cari..tapi suami yang sanggup sehidup semati..yang ada samada kita suka mahupun duka..suami saya begitu orangnya..walau saya banyak kurangnya dengan ada dia semua kekurangan itu jadi kelebihan..hidup dan mati saya hanya cintai dia...cintanya takde ganti..takkan pernah ada gantinya..cintanya sampai ke mati....................

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan