terima kasih untuk cinta itu................





pada dia yang memiliki hatiku..terima kasih kerana telah memilihku di antara ribuan bidadari di luar sana yang siap untuk kau pilih..padahal kau begitu tau..aku hanya wanita biasa yang jauh dari sempurnanya..disini ku ingin kau tahu..aku bukan wanita yang sempurna..aku begitu banyak kekurangan..namun ketahuilah oleh mu..tiap harinya..tiap jam..tiap minit dan detiknya..telah aku lalui dengan selalu jatuh cinta padamu..maka ku harap kau cintailah aku kerana NYA..dengan apa adanya aku..jangan berharap aku menjadio wanita sempurna..maaf kan aku kerana aku tak sesempurna wanita lain yang pernah menjadi pendampingmu..aku hanya wanita biasa yang bersyukur dengan apa jua kurniaan dan takdir NYA........

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan