dia yang selalu saya sayangi sampai kapan pun..........

sekarang semua yang aku tulis kat sini semuanya tentang dia..dia selalu paling atas bertahta dalam jiwa selepas insan yang aku cinta..aku suka bercerita pelbagai kisah tentang dia..dia sahabat peneman jiwa..hadirnya tika jiwa berduka..hari ni hati tertanya-tanya betul ke aku dah tak syg dia...?aku hanya terlalu manja dan takut kehilangan dia..aku takut nak bayangkan bila dia takde..bila aku sedih,nangis dan ada masalah yang aku tak boleh kongsi dgn insan tercinta..aku nak cari siapa..hanya dia yang fahami aku..yang kenal sikap aku..bukan aku saja2  nak ganggu hidup dia..bukan jugak aku saja2 nak menyusahkan dia..tapi tiapkali itu yang terlintas di fikiran..itu jugalah yang buat aku sedih..


pada awak,maaf kan saya jika hadir saya dalam hidup awak begitu menyusahkan awak..seikhlas hati saya amat sayang kan awak....awak sahabat peneman jiwa..kehadiran awak dan sayangi awak anugerah terindah dari tuhan buat saya-------- ♥

MISS YOU MORE THAN ANYTHING.................

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan