kerana hati terlalu sayang..............

tika ini ada terlalu banyak kesedihan dalam hati..namun sedayanya aku cuba tersenyum untuk sembunyikan semua kesedihan yang ada..aku hanya biar aku saja yang merasa tanpa ada sesiapa yang tahu lara di hati ini...

genap 9 bulan aku kenal dia..banyak sangat suka duka aku kongsi dengannya..dulu kami gelak tawa bersama..menangis bersama sebab dia tak boleh bila dengar aku sedih..

kini sesedih apa pun hati ku..aku sendiri..tiada lagi dia jadi teman ketawa dan menangis..seolah-olah dia dengan dunianya dan aku dengan dunia ku..

awak..awak tau tak betapa pentingnya awak pada saya..saya menangis sebab awak..tapi saya juga boleh tersenyum kembali kerana awak..awak tautak betapa saya sayangi awak..sepenuh hati saya..saya tak ingin jadi yang terbaik sayangkan awak..saya hanya ingin jadi yang paling ikhlas sayangkan awak..

tapi sekarang awak dah menjauh dari saya..kenapa???adaakah kerana saya terlalu sayangkan awak hingga buat awak rasa sangat susah..

awak...boleh tak jika saya minta awak terus ada untuk saya..hanya selama saya ada di dunianie jer..boleh tak terus ada untuk saya...tak sayangkan saya pun tak mengapa..cukup saya tau awak ada dengan saya.......

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan