selamat datang 2013............

assalamualaikum dan selamat tahun baru pada semua ek..saya doakan tahun baru ni bagi semua orang kegembiraan dan kehidupan yang lebih baik...selamat tinggal tahun 2012..namun ada beribu kenangan yang kau tinggalkan untuk ku kenang..

tahun 2012 banyak sangat pahit manis yang aku harungi dalam hidup ini..tahun 2012 juga aku di sahkan sakit buah pinggang stage ke 5 dan mula dialisis..dah setahun dah rupanya aku dialsisi..cepatnya masa berlalu..rasa macam baru beberapa bulan jer..rupanya dah setahun..

terima kasih pada tuhan kerana masih berikan kesempatan pada diri ini untuk terus bernafas di bumi indah ini..walaupun banyak pahit manis..suka duka yang harus hati harungi..namun aku tetap juga berjaya bertahan hidup dengan izinNya..

tahun 2012 juga di mana permulaan aku kenal "dia"... awak dah hampir setahun kita kenalkan..tapi saya rasa macam baru semalam saya kenal awak.. :)

semoga tahun 2013 nih berikan banyak kegembiraan pada semua orang ya..semoga dipermudahkan segalanya..semoga yang baik-baik saja berlaku dalam hidup semua orang...selamat tahun baru semua...hidup dengan baik ya di tahun baru nih......................:)

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan