hanya aku yang kenal aku.....

 

Terkadang engkau harus berlari jauh..
Agar engkau tahu siapa yang akan datang kepadamu.
Sesungguhnya...
Ketika kita pergi bersembunyi hanyalah untuk ditemukan...
Ketika kita berjalan jauh hanyalah untuk melihat
siapa yang masih setia mengikuti...
Ketika kita menangis agar kita tahu
siapa yang dengan ikhlas menghapus air mata kita...

Percayalah seseorang...
Yang mampu merasakan kesedihanmu dibalik senyumanmu...
Yang mampu mengerti fikiranmu disaat engkau terdiam...
Yang mampu merasakan kasih sayangmu disaat kemarahanmu...
Kerana dialah yang akan bisa mengerti tentang dirimu...
Dan dialah sebenarnya yang masih mempedulikan kita...
In Shaa Allah...

Alhamdulillah ketika ku menyepi...
ada yang sudi menjejaki...
terima kasih teman...
tapi dalam masa yang sama...
ada teman yang berjauh hati...
mereka hanya ingin di fahami...
tetapi tak pernah cuba memahami...
tak mungkin segala permasalahan...
di kongsikan di dada muka buku...
maaf... itu bukan sikap ku...
tapi ketahuilah...
ku tak pernah berjauh hati dengan mu teman...
biar apapun yang kau katakan tentang diriku...
kerana aku adalah aku...
hanya aku yang kenal aku... ♥

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan