CINTA LETAKNYA DI HATI



bila hujan tetiba terasa jiwang plak
tambah-tambah bila hati merindui seseorang
lagi bertambah jiwang jadinya..

alah sesekali jiwang tak salah kan
tapi ya ke sesekali jer aku jiwang
macam selalu jer..hahahaha

dah tu nak buat mcmana dah aku
sememangnya orang yang sebegitu
jiwa dan hati aku dah ke arah tu
biasalah aku nih jiwa rapuh sikit..heheehe

percaya tak kalau aku kata yang cinta tu letaknya dihati
bukan di mata,telinga mahupun mulut
cinta yang letak di hatilah cinta yang betul-betul pasti

walaupun tersembunyi
namun getarnya pasti akan kita rasai
mampu mempengaruhi jiwa
hingga kita bisa melakukan hal-hal
yang tanpa kita sedari kan

bagi aku cinta sejati perlu datang dari hati
bukan dari mata yang hanya memandang pada rupa
bukan pada telinga yang hanya mendengar kata indah saja
bukan juga pada bibir yang selalu melafazkan cinta
tapi dari hati yang tak pernah jemu mencintai.................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan