TEH PANAS VS BISKUT KERING



hihihihi...tak pernah2 dalam hidup aku minum teh panas
aku lah manusia yang paling tak suka minum air panas..
batuk sampai tak kuar suara pun aku tetap nak air batu jugak..
sampai aku demam gigil2 pun aku mintak air yang berais jugak..

dah lah aku takleh berpisah dengan kipas..
sejuk camne pun mesti nak bukak kipas..
hari ni mcmana tak brapa selera nak makan nasi
tengok orang makan macam sedap jer
tapi bila nak makan tak selera
last2 tak makan pun

pastu aku tertengok anak sedara aku makan biskut kering
dia cicah dengan teh panas..mintak dia suap kat aku
sedap plak...terus aku ambik cawan dan 2 keping biskut makan
terasa amat2 sedap lah plak....hahahahaha
hilang jugak lapar perut..hari ni beralaskan biskut kering 2 keping dan
teh panas secawan..layan jelah...............heehhe
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan