HUBBY DAN KURSUS INDUKSINYA...............

rasa kejap jer masa berlalu dah makin hampir dah hari hubby nak gi kursus..bosan gila lah diriku bila hubby takde..yalah aku kan cuma ada dia jer dalam hidup aku selain family aku..jadi kalau dia takde memang bisan lah hidup aku..nanti takde orang yang aku nak kacau..aku kan suka kacau dia..

hubby kursus selama 10 hari kat perak..dan aku balik kampung dulu sebab hubby tak bagi aku tggl kat KL sorang2..bahaya katanya kalau tetiba aku sakit..selama 10 hari aku perlu lalui hidup yang maybe paling bosan dalam hidup aku..tapi nasib baik raya haji tu hubby dah habis kursus jadi sempat lah beraya bersama..kalau tak sempat raya bersama lagi lah aku sedih..sebab raya puasa hari tu aku dah raya tanpa hubby..

pada encik hubby kat tempat kursus nanti baik-baik ek..jangan lupa sayang kat kampung..free je abg call syg ek..kalau tak dapat call pun sms jadi lah..nanti syg rindu banyak-banyak..nanti syg mesti sedih sebab syg bosan bila abg takde..moga semua urusan abg di permudahkan olehNYA.............i love you..... ^_^....
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan