INILAH AKU PART 6

aku kenal suami aku hanya dalam sms..satu hari tu aku dapat sms..aku ingat lagi bunyi sms nya..katanya dalam sms tu "lu katne,wa tak dapat datang nih..wa ada keje" gitulah lebih kurang bunyi smsnya..aku yang kehairanan terus hantar balik sms tu pada dia sebab aku takut mungkin dia adahal penting nak bagitau kawan dia..tak lama lepas tu dia hantar sms cakap maaf sebab dia tersilap hantar..aku terima maaf tu tanpa rasa apa..
 minggu kemudian selepas kejadian silap sent mesej tu..aku dapat mesej lagi dari no yang sama..dia tanya khbr aku sihat tak..aku hanya reply sihat jer..pastu dia tanya boleh tak nak berkawan..aku heran kejap..setelah minggu menyepi dia sms lagi nak berkawan..kebetulan aku yang sememangnya takde kawan menerima salam perkenalan tu..
tetiba aku dapat tahu kawan aku yang aku baik sorang tu adalah kawan sekolah dia..aku apa lagi ambik kesempatan tanya kawan aku tu siapa dia..kawan aku terkejut..dia kata "oh..budak paling baik kat sekolah tuh.." lain sangat cara cakap kawan aku tuh..tiap hari dia sms aku..makin hari kitaorang makin selesa berkawan..kawan aku tu plak satu hari call..dia tanya aku betul-betul ke nak berkawan dengan hubby aku tuh..aku cakap yalah...tetiba dia boleh bagitau dia sebenarnya sukakan aku selama ni..hadoi....pening aku kejap..pastu aku cakap baik2 dengan dia yang aku anggap dia kawan jer..dia kawan yang baik..tapi aku tak layak buat dia..dia marah dia kata aku takmo kat dia sebab aku dah jatuh hati kat hubby aku tuh..haru aku di buatnya..
sejak malam tu dia tak pernah call aku lagi..tanpa aku sedar aku kehilangan kawan..hubby aku masih lagi sms mcm biasa..satu hari dia mintak nak call..katanya sejak berkawan dia tak pernah lagi dgr suara aku..dah lah nak call..dia duk panggil "sayang' plak kat aku dan suruh aku panggil dia abg..aku rasa mcm dia tak betul jer..baru sms  minggu dengan aku duk panggil aku sayang2 dan dia muda dari aku..ada ke patut dia suruh aku pamggil dia abg..dalam malu2 dan susah sangat aku nak panggil dia abg..
pertama kali dia call kita orang sembang kejap jer..pastu tiap hari dia call..kkdg dari malam sampai pagi..dan makin hari aku rasa makin suka pada dia..tapi aku tak tau suka tu cinta atau hanya sebagai kawan jer..dah dekat  bulan duk sms dan call..aku mintak dia hantar kan gambar..dan aku hantar gambar aku kat dia..bila gambar dia sampai..semua family aku tgk dan diaorang kata tak hensemlah..hahahahah..hubby aku nih jenis tak hensem dalam gambar..................... bersambung
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan