JIKA SATU HARI KAU TERBACA NANTI



mendung je hari ni kan..tapi tak hujan pun..hanya mendung jer..
macam tau2 jer yang hati ku jugak tengah mendung sekarang..
setiap saat aku tengok jam..kalau aku boleh hentikan masa..aku tak mahu hari esok muncul..
sebab aku masih nak habiskan hari-hari ku bersamanya...

tapi waktu yang berputar masakan boleh di hentikan..
tadi layan tv jap..tajuk citenya "mesej terakhir" best jugak citenya tapi sedih sikit..
kisah seorang isteri yang terlalu mencintai suaminya..
namun suami dia meninggal kerana xsiden..
dia baca sms terakhir dalam HP suami dia..
suami dia ada perempuan lain..
selama ni dia begitu sanjung suaminya...

suaminya jatuh cinta pada seorang janda kat tempat yang dia selalu
pegi out-station..pompuan tu janda anak satu..
dia ingat suami dia jahat..
bila dia baca mesej terakhir suami nya baru dia tahu
yang suaminya seorang lelaki yang baik..

tetiba aku terdengar lagu nih..
tajuk lagu nih kehilangan..macam best plak aku dengar
terus cari tadi..hehehe

bila tgk watak marina si isteri tuh
sama mcm aku terlalu cintai seorang lelaki bernama suami..
hingga tak tau nak hidup mcmana kalau dia takde..
tiba-tiba bila tau suami cintai pompuan lain
sedih tak terkira..terasa cinta yang selama ini tak berharga..

tapi mungkin suami aku tak mcm tu..
aku harap pada tuhan moga bukan begitu
sekalipun nak cari pengganti aku..
tggu lah hingga akhir hayat ku..
sebab aku tau dengan sakit yang aku tanggung
aku takkan hidup lama..

jika suami ku terbaca coretan ini..satu jer yang ku nak cakap..
tanpa dia memang aku tak tau nak hidup mcmana
aku akan sedih setiap hari..
aku mohon pada tuhan jika suami ku ingin berubah hati..
biar lah saat aku tiada lagi..
kerana hati ini jugak tak mungkin dapat menerimanya
sesungguhnya cintanya tiada ganti..............
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan