KERNA AKU CINTA DIA



pada kamu yang pernah jatuh cinta
kamu pasti sanggup buat apa saja demi dia kan
sama macam aku..kerna aku cintakan dia
aku menangis setiap hari kerna dia pun hati aku tetap kata takpe
walau berkali-kali dia lukakan hati aku pun aku rela
dalam hati hanya kata kerna aku cinta dia..

maybe ada yang beranggapan bodoh terlalu mencintai seseorang
mungkin ada betulnya dan mungkin ada tidak betulnya
cinta seseorang buat kita rasa cukup bahagia
apatah lagi saat dia hargai kita
terasa diri sangat bermakna

namun kala cinta yang di beri di persia
memang terasa sakitnya
diri pula ibarat tak berharga dan langsung tak penting padanya kan
namun soal hati susah untuk kita ramalkan dan mengerti
terlalu misteri dan banyak rahsianya
hanya hati itu sendiri yang tahu
apa yang terbuku disitu..
namun hakikatnya manusia tak boleh hidup tanpa cinta
kerana cinta dan manusia sudah serasi
tanpa cinta hati kosong dan jiwa sunyi.................

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan