HIDUP BAGAIKAN MATI.............

hari ni bila doktor kurangkan steriod tu pning2 lalat jadinya aku..hehhhe..aku jalan huyung hayang..klakar pun ada..hari ni jauh aku mrenung ke luar jndela bilik aku yang rupa hospital nih..bukan merenung burung2..tapi merenung apa yg bakal terjadi dlm hidup aku slepas ini....
skarang ktumbuhan tlah ada pada hati dan prut sekali..ashma pun makin mnjadi-jadi..rupa pun dah tak mcm rupa aku dah..hehhhe..aku tak suka tgk cermin sekarang sebab aku rasa akulah orang yang paling  hodoh..hhehehe..nadi dulu atas jer takde..sekarang bwh pun dh takde..mata dh mula tak nampak..telinga kurang dgr..tgan dh terketar-ktar..mcm2 ada dh..
adoi kena berenti kt sini..pening jr aku rasa..laptop ni huyung hayang jdnya.....daaaaa semua...............saat ini hidup bagaikan mati..................


" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan