HIDUP BARU............

tetiba trasa lain jer sekarang..hidup dah lain...dalam hati berdebar-debar tgggu untuk buat dialisis nanti..
ntah mcmana keadaannya nanti bila dah mula buat dialisis..harap smuanya takkan apa2..dalam brani ni ada jugak takut2nya..hehhh..
tapi itulah kitaran hidup..kadangkala kita sihat..sampai masa tuhan nak kita sakit..dengan tiba2 kita akan sakit..tapi aku slalu rdha..cuma kadangkala aku rdha dalam pasrah..hihihihi..banyak lah kau punya pasrah leeya harlina...
dalam hati trasa rindu pada hubby..trima kasih tuhanku kerna brikan aku seorang suami yang sangat baik..mungkin tidak sempuna tapi cukup sempurna buat aku...
dalam perih pdih hidup skarang aku tertewas jugak..aku yang susah nak menangisi takdir..akhirnya mnangis jua dengan takdir yang aku lalui skarang..
namun aku tahu..sesedih apa pun hidup..aku prlu kuat..aku perlu tabah..walau terpaksa bibir tersenyum dalam tangis................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan