cantik itu di hati..

‎~~~ ♥ kata dia...Kecantikan itu letaknya di hati...Bersihkan hati...bersihlah iman lalu terpancarlah kecantikan semula jadi insan...kecantikan yang di ubahsuai hanya sementara amat menggerunkan bila di mamah usia...jadi biarlah tak cantik rupa..yang penting cantik dihati dan aku leeya harlina tiada cantik rupa dan tiada indah bahasa..hanya biasa je orangnya ♥ ~~~


biar rasa ini berbicara...


ku biarkan rasa ini berbicara...
ku biarkan tinta ini bersuara..
ku biarkan pena ini bercerita..
melakarkan kisah tentang dia..
mencoretkan rasa cinta..
biar ada jiwa yg memahaminya..
biar ada rasa yg merasainya..
ku tujukan buat dia..
yang selalu membuat rindu..
datang bertamu di relung hatiku..
dia adalah lelaki itu...
lelaki yang dulu,kini dan selamanya...
bertahta di hatiku................

bicara buat tuhanku..

tuhanku,
dugaanmu hebat hingga aku hampir tersungkur..
menjengah rasa putus asa takkala iman makin tipis..
hilang di hanyutkan fitnah manusia yang menggila..
tuhan,
aku hamba yang leka..
aku hamba yang lupa..
kasihmu tak pernah pergi..
hanya aku yang perlu mencari..
setiap ruang...
setiap sudut dari mata ku yang satu..
terima kasih tuhan ku,
tatkala aku temui agungnya kasihMu..
tatkala aku merasai damainya hati ku..
berikan aku kekuatan..
berikan lah aku ketabahan..
rintihan cintaku padaMu..
sentiasa kau dengar..
sentiasa kau sahut..
sentiasa kau ingatkan..
ketabahan..kesabaran tidak akan mampu di runtuhkan..
oleh hati yang sentiasa bersamaMu..
semoga kebenaran yang kau simpan terbuka jua..
bagai membuka mata setiap manusia..
yang sibuk memburu nafsu..
supaya bertaubat memohon ampun kepadaMu...










" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan