dia bukan lagi dia yang dulu................

kala ini sungguh hati rindui dia yang jauh di mata..namun aku tahu hanya aku yang merindu..kerana dia bukan lagi dia yang dulu..yang selalu ada tika aku memerlukannya..dia kini semakin jauh dari ku..umpama ada jurang memisahkan aku dan dia..

namun sebesar mana pun jurang itu..dia tetap selamanya aku cinta..tiada cinta lain slain cinta dia di hati ini..hati ini terlalu sukar untuk terima cinta lain kerana bagi hati ini cintai dia hingga ke akhir hayat..tana dia tak mungkin diri ini kenal apa itu cinta..

diri ini tahu diri ini serba kekurangan dan mungkin tak layak lagi untuk dia cintai..kerana dia punya segalanya..kerana dia sempurna orangnya..jika hati ni mampu ingin hati ini pegi berlalu..namun lupakan dia tak mungkin sekali-kali kerana  hati ini takkan mampu..

tuhanku,
aku mohon padaMu
moga cinta dalam hati ini padanya tak pernah padam
walau badai datang melanda
walau di telan masa
mohon padaMu biar cinta ini tetap bersemi hingga ke akhirnya...

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan