terima kasih tuhan....................

dalam hidup ini kata orang takdir hidup kita telah di tetapkan sebaik saja kita lahir kat dunia ini..jodoh kita dengan siapa..bila matinya kita semuanya tlah ditetapkan dan kita takkan mampu mengubahnya..dan kita manusia tak mungkin tahu smua tu..semuanya keje tuhan..

kita hanya mampu merancang tanpa tahu yang semuanya telah di tetapkan sebaiknya..macam aku..tanpa aku tahu kenapa dan mengapa aku di lahirkan begini..semuanya aku lalui dan terima seikhlas hati..walau sukar,walau perit kenyataan hidup ini..namun inilah yang tuhan takdirkan untukku..dalam ikhlas aku pasrah..

namun aku tetap brsyukur kerana sekurang-kurangnya aku masih berpeluang melihat dan tinggal di bumi indah ini..punya kuarga yang selalu mencintaiku dengan sepenuh hati walau apa jua keadaan ku..cinta mereka memang tiada ganti..jika masa ini mampu ku putarkan kembali..ingin sekali aku ulang semuanya dan perbrtulkan semua kesilapan yang ku lakukan masa lalu..

terima kasih tuhan kerana masih memberiku kekuatan untuk terus gagah berdiri disini..berikan ku peluang untuk aku betulkan apa yang telah aku khilafkan satu masa dulu..terima kasih kerana memberiku ibu dan ayah seperti mereka..adik beradik seperti abg,kakak2 dan adik2 ku..sungguh aku bersyukur dngan kurniaanMu.......

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan