bersyukur atas apa yang diri ini miliki..................



cepatnya masa berlalu..dah 5 bulan aku berjauhan dari dia insan yang aku cinta.sangat sukar kehidupan tanpa dia disisi..hati selalu sedih dan jiwa terasa kosong dan sunyi..ntah bila aku dapat bersama-samanya lagi..kehidupan aku sekarang betul-betul berubah..semuanya terasa sangat sukar bagi aku..

hari ni pun aku rasa sangat-sangat sedih..adakah bila aku rasa sedih itu tandanya aku tak bersyukur dengan apa yang aku miliki??????????hanya tuhan yang tahu kala ini apa yang aku rasa..manusia mungkin hanya boleh mendengar,tapi dengan hanya mendengar tak mungkin dapat mmahami..

aku ingin ucapkan terima kasih pada dia kerana sekarang walau diriku banyak kurangnya.dia masih lagi disisi,susah,senang bersama aku..tapi aku jugak nak mohon maaf pada dia..sebab mungkin kerana kenali aku hidup dia sekarang agak susah..maafkan sayang ek abg..sayang tak berniat nak susahkan abg.....

namun apa pun yang berlaku dalam hidup ini..selagi hidup belum berakhir..aku akan terus tabah dan kuatkan diri harungi hidup ini..mungkin ada lagi di luar sana yang lebih lagi tuhan ujinya...........


Dalam urusan DUNIA, jika kita BERKASUT pandanglah orang yang BERSELIPAR. jika kita berselipar, pandanglah orang yang BERKAKI AYAM. Ia akan menjadikan kita sentiasa BERSYUKUR atas apa yang kita MILIKI...... ♥

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan