terlalu mengada-ngada ke aku..............



ada orang cakap pada aku aku nih mcm manusia yang tak tau nak bersyukur,
tak padan dengan sakit nak itu,nak ini...langsung tak bersyukur dengan apa yang dah ada..
betul ke aku mcm ni..kalau betul aku nak sangat2 mintak maaf ..

aku bersyukur dengan apa yang aku ada,malah aku tau aku siapa..
aku tau hidup aku bukannya lama lagi..aku tau yang aku patut fikirkan sekarang bukan nak itu dan nak ini..
tapi yang patut aku fikirkan sekarang apa yang aku akan bawa bila aku mati nanti..
di dunia ini aku manusia yang apa pun tak punya,,adakah di akhirat nanti pun aku juga begitu..

tuhanku,
ampunkan segala dosa-dosaku
aku tahu aku banyak dosa di dunia ini..
jika kau matikan aku,matikan lah aku sebagai hambaMu yang kau redhai...........

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan