kita terpaksa bermusuhan

tadi hujan lebat sangat kat bandar perda nih..tapi itu bukan alasanya aku tak cuci jugak kain hari..aku tak cuci sebab rajin tu tak datang-datang..bila nak datang tak tau lah..buat apalah agaknya semua orangkan di hari jumaat yang indah di temani hujan rahmat ni..ni hujan rahmat ni..nak bagi tanah rasa sejuk sikit..tadi dgr lagu slam..lama dh tak dgr lagu nie..dulu mmg minat sangat kat lagu nih..tajuk dia "kita terpaksa bermusuhan"..siap hafal liriknya dan boleh nyanyi sendiri..tapi tak berapa nak sedap lah..sesekali dia punya picthing tu lari..tapi takdelah tak sedap sangat..sedap sikit dari katak kot..sebab masa darjah 6 dulu pernah masuk hari bakat kat sekolah..time tu zaman cite jepun tgk fames..mcm cite gaban,hedio,chun jaguh bola tampar tuh...jadi masa tu adalah satu lagu dari drama jepun yang aku minat sangat sampai boleh nyanyi dalam bahasa jepun.isk..isk..dasyatkan..hehehehe..tapi lupa dah sekarang lagunya mcmana..yalah dulu umur 12 tahun nyanyi lagu tu..sekarang dah 32 tahun dah..mana nak igt yang puluh tahun lepas..sedangkan yang semalam aku lupa aku makan ke tak..heheehe..sejak tgk rajalawak ni asyik lupa memanjang..terkena badi lupa..hahaha..sambung balik cerita tadi..masa nyanyi tu tak tau lah sedap ke tak..tapi dapat no dua..no satu dapat kat kawan sekelas..dia ni peminat setia fauziah latiff dan aisyah janji manismu tu..lagipun dia wakil sekolah dah pertandingan nyanyi..dah selalu juara..aku wakil class je..kira sedap jugaklah kot suara aku sebab dapat no dua..hehehe...dgr-dgr lagi slam ni sayu je..sebab aku suka bait2 liriknya..part yang paling aku suka sekali bila dia kata "kau menyinta kerna apa,kau menyayang ada makna,kau berubah ada penyebabnya"..... :)
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan