LAGI..LAGI..TENTANG DIA

dah lama aku tidak coretkan sebarang kisah tentang dia..bukan aku lupa..dia selalu paling atas bertahta dalam jiwa selepas insan yang aku cinta..dulu aku selalu coretkan pelbagai kisah tentang dia..namun bila semua salah sangka dan ganggu hidup dia..aku tak pernah lagi ceritakan kisah dia disini mahupun di mana-mana..dia sahabat peneman jiwa..hadirnya tika jiwa berduka..hari ni hati tertanya-tanya betul ke aku tak syg dia...?aku hanya terlalu manja dan takut kehilangan dia..tapi bukan begitu yang hati aku rasa..aku mmg sayang dia..dan aku juga takut hilang dia..nanti kalau dia takde..bila aku sedih,nangis dan ada masalah yang aku tak boleh kongsi dgn insan tercinta..aku nak cari siapa..hanya dia yang fahami aku..yang kenal sikap aku..bukan aku nak musnah kan hidup dia..bukan jugak aku tak mo lepaskan dia..tapi tiapkali itu yang terlintas di fikiran..itu jugalah yang buat aku sedih..pada dia,maaf kan diriku jika hadir ku dalam hidupmu begitu menyusahkan mu..seikhlas hati aku amat syg akan diri mu..kau sahabat peneman jiwa..persahabatan mu anugerah terindah dari tuhan buat ku-------- ♥


" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan