HARI YANG SANGAT SEDIH............

  tadi tgh hari hubby dah balik KL..dan aku nangis sebab nak ikut dia balik..tapi tak dapat sebab hubby kena kursus selama sebulan..hujung bulan 3 nanti baru dia ambik..terasa sedih sesangat sebab dah 5 bulan kita orang berjauhan..dah hubby tak selalu datang sebab dia keje..kali ni dia kursus lagi lah tak datang..jadi tak dapat jumpa dia..dalam hidup aku..asal ada hubby aku makan banyak..aku tgk tv..aku rasa mcm sekejap sgt hari berlalu..sebab aku hapi bila dia ada..tapi bila dia takde..aku mula tak makan..kuar ruang tamu tengok tv pun tak..aku berkurung kat bilik dengan laptop ni je..masa terasa lambat sangat siang berganti malam..setiap hari aku cuma menghitung hari saat untuk aku balik ke KL..tapi makin aku hitung makin lama jadinya..dari january hingga sekarang dah penghujung febuary..dan aku terpaksa tunggu lagi hingga hujung march..betul2 terasa sedih dan sepi..aku bosan disini tanpa hubby..semuanya tak kena..semua nya rasa kurang..apatah lagi dalam hati dan jiwa..terasa hilang sesuatu yang amat berharga..yang aku rindu..yang aku sayang...saat ini hati sangat pilu................. :(
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan