TENTANG DIA LAGI

2 tahun lepas disini lah aku kenal dia..dari kawan sahaja..dia menjadi sahabat..dari sahabat dia menjadi sebahagian dari insan2 yang aku syg dalam hiidup aku..dia tiada istimewanya pada oranglain.namun pada aku dia sahabat yang setia,,walau apa jua berita,walau apa jua cerita tentang diri ku dia di khbrkan..dia tetap tak berpaling dah selalu teguh berdiri dan takkan pernah biar ku rebah...banyak suka duka kisah kami disini..ada tawa..ada airmata..semuanya aku kongsi dgn dia..dgn dia aku tak perlu jadi sesiapa..aku hanya jadi diriku seadanya aku..dan dia tak pernah meminta lebih dari yang aku mampu..katanya hidup ni kena berani..jangan takut buat silap..jangan takut mencuba dan jangan cepat putus asa,,saat kesedihan menghuni hati..dia akan ada menemani..walau penat,walau apa keadaan pun..selagi dia mampu dia akan lakukan yang terbaik buat aku..katanya apa pun tak mengapa..asalkan aku gembira..maybe dia tak tau aku paling gembira bila dia ada..bila dia ada tangis hilang di mata dan senyum hadir dibibir..mungkin semua tertanya-tanya siapa dia..knp dia begitu istimewa pada aku..dia bukan kekasih..kerana aku sememangnya sudah punya insan yang aku cinta..dia bukan juga sekadar sahabat..dia sebahagian dari jiwa..jika kehilangannya ibarat separuh dari jiwa ku telah pergi..mcm lagu anang lah plak..hehehe..harap takde lagi yang salah sangka dgn dia..salahkah jika aku syg dia..knp manusia selalu buruk sangka..bila aku syg dia..semua fikir yang lain..dalam hidup..kita akan ada insan yang kita syg,suka,kasih dan cinta..setiap rasa itu tak sama..harus rasa dan fahaminya..jangan hanya pandai berburuk sangka------------ ♥


" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan