aku yang masih sakit...

pagi ni aku sahur dengan roti canai sebijik jer..bulan ramadan ini aku betul-betul sakit..
namun aku masih lagi larat puasa..walaupun doktor nasi hatkan aku jangan puasa..aku tetap terus kan juga..
pagi ni encik hubby suami tercinta sahur kat luar jer sebab dia takmo susah kan aku untuk bangun..
sebab dia tau aku tak sihat..
  balik dari sahur dia beli kan aku roti canai dan teh ais..tapi aku tak boleh habiskan roti canai sebijik..selera ku betul-betul takde sepanjang puasa ni..bila berbuka pun hanya makan sikit jer..tapi aku tetap bersyukur pada tuhan kerana masih kuatkan aku untuk terus berpuasa di bulan mulia ini.....
  hari ni hubby keje syif petang..hari ni aku berbuka sorang2 lah petang nanti..paling tak best sebab selalunya aku hanya makan bila dia balik..tido hanya bila dia ada disisi..tapi hari ni kena berbuka sorang2..hurm..takpelah..nak buat mcmana dah hubby keje..dah keje nya begitu..............
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan