dia masih dalam ingatanku.....

hari ni tetiba aku rajin sangat menulis kat blog aku yang tak seberapa nih..sedang menulis tetiba aku teringat tentang dia..seseorang yang satu ketika dulu selalu menjadi peneman kala duka..namun kini sudah tidak bertegur sapa..dia sudah ada kisah hidupnya dan mungkin aku sudah tiada dalam kamus hidupnya..hurmmm!!!kenapa kenangan dan ingatan padanya tetiba muncul lagi..telah aku berjanji pada diri tidak akan pernah ada lagi kisah tentang dirinya..ntah mengapa tetiba timbul persoalan di hati..
   maaf jika catatan ini ,mengganggu mu kala ini yang sedang bahagia dengan ceritamu..aku hanya ingin berkongsi cerita tentangmu disini..hingga sekarang kau selalu ada di hati..di satu ruang yang hanya aku dan DIA yang tahu..dulu aku selalu tersenyum seikhlas hati ku bila ada kamu..aku selalu menjadi diriku..kita sejiwa dalam semua perkara..tapi aku tau aku tak layak berada di hatimu..kerana kita hanya sahabat..tidak akan pernah lebih dari itu..buatmu yang pernah menjadi peneman kala duka ku..terima kasih pernah wujud dalam hidup ku..kini kau hanya salah satu dari kenangan itu.................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan