demam melanda diri...

semalam tetiba aku demam..tangan belah kanan tak boleh gerak dan angkat..
hubby aku balik keje dia kena masak sendiri
sebab aku demam teruk sangat...tangan takleh nak gerak..nak bangun sendiri pun tak boleh..
terpaksa aku makan dadah yang doktor bagi tu supaya aku boleh bangun..
bukan apa aku kalau boleh tak mau menyusahkan sesiapa walaupun yang aku susahkan tu hubby aku..
balik keje hubby mandi kan aku..pakaikan baju
lepas tu dia masak dan suap makan pulak..sayu dalam hati ni lihat hubby aku..
yalah dia dah lah penat balik keje..kena pulak jaga aku..
rasa kesian dengan dia sebab dapat isteri mcm aku..
orang sakit macam aku nih rasa tak guna pulak..
apa pun terima kasih pada encik hubby..
sayang cinta abg...terima kasih jaga sayang..
masak untuk sayang.mandi kan sayang dan suap makan sayang......
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan