dia kenangan terindah dalam hidupku..................

sekarang kesihatan aku makin merosot..buat keje sikit dah lelah..
kkdg tu aku bercakap pun boleh lelah..belum lagi aku berjalan..
bukan berjalan kemana pun..berjalan dalam umah nih jer..
nampak sangat makin meningkat usia ku aku makin tak sihat..
ali ingat lagi doktor cakap aku takkan makin sihat..tapi hari demi hari aku akan makin sakit..
tak terdetik pun di hati ini sedih dengan semua tu..
aku selalu redha..dari dulu aku redha dengan takdir hidupku..
aku kan hanya hamba dan telah tertulis takdir hidupku oleh pemilik nyawaku..
masakan aku tak mau terima takdirnya..siapalah aku untuk menolak takdirnya..
aku bersyukur masih dapat melihat dunia ini selama 32tahun..
dalam 32 tahun usia ku banyak suka duka aku lalui..
ada yang pahit dan ada yang terindah..
yang pahit mungkin aku tak dapat menjadi isteri yang sempurna buat suami tercintaku..
dan yang paling terindah..aku miliki suami tercinta seperti suami ku dalam hidupku....
sungguh aku cintai dia..sampai saat aku akan menutup mata dan hidupku...............
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan