terima kasih pemilik hatiku.............

pada dia yang memiliki hatiku..
terima kasih kerana telah memilihku
di antara ribuan bidadari di luar sana
yang siap untuk kau pilih..
padahal kau begitu tau aku hanya lah wanita biasa
yang jauh dari sempurnanya..
disini ku ingin kau tau..
ku bukanlah wanita yang semprna..
aku begitu banyak kekurangannya..
namun ketahuilah oleh mu..
tiap harinya,tiap jam,tiap masa dan detik..
telah aku lalui dengan selalu jatuh cinta padamu..
maka ku harap kau cintai lah aku keranaNYA..
dengan apa adanya aku..
jangan berharap aku menjadi wanita sempurna..
maafkan aku kerana aku tidak sesempurna wanita lain 
yang pernah jadi pendampingmu..
aku hanya wanita biasa 
yang selalu menerima takdir hidupku
dengan hati yang redha............
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan