CINTA SEJATI HADIRNYA HANYA SEKALI






dalam hati setiap manusi pasti ada rasa cintakan..begitu jugak aku..
selama hidupku aku telah berjumpa dengan pelbagai cinta
namun cinta itu hanya umpama angin
datang dan pergi tanpa sebarang kesan..
kata orang susahnya ingin mencari cinta sejati..
bagi aku pulak cinta sejati hanya hadirnya sekali dalam hidup aku..
jika cinta itu di takdir kan pergi dari aku satu hari nanti..
tiada cinta lain lagi dapat menghuni hati ini..
kecuali cinta pada penciptaku yang sentiasa utuh dlm hatiku..
mencintai dia bahagia hidupku..
sudah adat bercinta ada tika berduka
itu semua asam garam kehidupan..
kita tak boleh lari dari merasainya..
buat dia cinta sejati dalam hidupku..
sungguh hati ini cintai kamu..
namun bibir ini tak terluah untuk menyatakannya..
hanya bicara cinta dari hati saja pembuka segala rahsia...............

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan