HARI MINGGU YANG MEMBOSAN KAN

arggghhhhhhh.................hari minggu yang paling membisan kan dalam hidup..
hubby balik kejap je mandi pastu masuk keje balik..tetiba rasa mcm aku tak wujud jer pada dia..
setiap hari aku sendiri jer kat umah..dari pagi sampai malam dan kekadang dari pagi sampai paginya..
aku rasa mcm dah tension tahap gaban dah nih...

macam best jer tgk oranglain..hari minggu kuar jalan-jalan dgn hubby..aku hari minggu pun sendiri..
hanya FB dan BLOG ni jer peneman aku setiap hari..terasa betul-betul kekurangan kasih sayang..
hidup yang sangat membosan kan..hari-hari hanya buat benda sama..

sampai bila nak hidup mcm ni..terasa tahap kesabaran dah sampai ke kemuncaknya...arggggggggggggggggggggghhhhhhhh....kalau boleh aku nak jerit kuat-kuat betapa boringnya aku setiap hari sendiri kat umah nih..haishhhhhhhhhhhhhhhhh..................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan