TERASING DIBUMI SENDIRI





last post dari aku untuk hari ni..hari ni satu hari terasa terlalu lambat masa berlalu..
namun aku laluinya dengan sabar..tapi bila kesabaran dah sampai kemuncaknya..
serabut mula datang melanda diri..aku rasa mcm nak marah orang jer..hehehe

biasalah kita manusia ni tak macam nabi..nabi apa situasi pun tetap sabar...
kita manusia nih kesabaran kita ada batasnya..dalam hidup aku,aku tak mintak banyak pun
orang buat untuk aku..kekadang aku cuma mintak sedikit masa..ruang..
tu pun jika adalah untuk aku..kalau takde takpelah..

yalah aku nih siapa lah nak meminta-minta kan..
nampaknya memang takde langsung masa dan ruang untuk aku..
so apa aku tunggu lagi kan..kena pandai-pandai lah bawak diri kan..
takkan lah masih tak reti-reti kan..

nampaknya mulai hari ni aku kena selalu ingatkan aku yang takde istilah
hari minggu dalam hidup aku selagi aku tinggal kat kl nih..
takpelah lagipun tak sampai seminggu dah aku nak balik kampung..
kat kampung hari-hari aku boleh rasa hari minggu..
ada anak-anak sedara,adik-adik yang selalu temani aku..
tak mcm kat sini aku terkurung sepi sendiri..

bukan apa aku takut lama-lama aku jadi bisu jer..hehe
yalah asyik menulis jer..nak bercakap takde sapa-sapa nak cakap dengan aku..dari pagi sampai ke malam aku sendiri jer..kkdg terasa diri terasing di bumi sendiri...............
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan