INILAH AKU PART 7

setelah  bulan berhubung melalui surat,sms dan call..hubby bagitau dia nak balik kampung sempena raya..kebetulan kitaorang satu negeri..jadi hubby mintak nak jumpa dengan aku..maklumlah dah 3 bulan hanya melalui hp jer..belum pernah berjumpa..untuk senang kenal yang mana satu hubby..hubby bagitau aku baju dan seluar yang dia pakai warna apa..begitu juga aku..puas aku cari kat stesen bas tu..tapi tak jumpa pun seperti yang hubby aku cakap..

tetiba hp aku berbunyi..hubby kata dia dah nampak aku..berdebar-debar jantung aku..tetiba aku terpandang seorang budak lelaki sedang berdiri depan aku sambil bercakap dihp..dalam hati aku berkata takkan lah dia nih..mcm budak form 4 je..hahahaha..tapi sangkaan aku betul..lelaki tu datang menghampiri aku..terkejut beruk aku..dalam gambar tak hensem langsung..bila tgk depan mata hensem,putih tapi muda sangat..mcm budak sekolah..hahaha

memanglah hubby muda dari aku dari segi usia pun..tapi lelaki yang berdiri di depan aku nih tak sesuai dengan usianya  24tahun..macam 16..terkedu aku..setelah jalan2 kat bandar..aku bawak hubby ke rumah untuk di kenalkan dengan kuarga aku..sesampai dirumah mak dan ayah aku serta adik beradik aku terkejut tgk hubby aku..masa tgh buat air kat dapur mak aku datang..mak aku tanya aku bawak balik budak sekolah mana..hehehe..tapi adik-adik aku cakap hensemlah kak.. ^_^...

hari tu hubby makan kat umah aku..sebab malam tu abg aku janji nak hantar hubby balik..malam tu aku ikut abg hantar hubby balik umah nya..masa tulah pertama kali aku jumpa family hubby..familynya peramah..maknya pun okay jer...................bersambung
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan