MUNCUL KEMBALI

semalam pukul 1 pagi pun masih aku tak dapat lelapkan mata..dalam bosan aku melawat FB kawan-kawan..tetiba aku terpandang status seseorang yang satu tika dulu selalu jadi peneman aku di kala aku berduka dan gembira..terus hati ini terasa sayu..

terimbas semua kenangan bersamanya..kenapa dia masih di hati hingga ke hari ini sedangkan pada dia aku tiada lagi..aku bukak wall nya..dulu kat situ akulah yang paling banyak tinggalkan bicara buat dia..kini tak pernah lagi..hati terasa sangat rindu..tapi telah aku berjanji tidak coretkan apa-apa lagi tentangnya..

namun hati ku masih lagi ingati dia..ntah kenapa dia selalu ada dalam jiwa..mungkin kerana dulu dia sahabat yang paling faham jiwa..masakan dengan mudah aku mampu lupakan dia..walau kini dia dan hidupnya dan aku dengan hidupku..namun doa ku sentiasa ada untuknya..........................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan