akukah yang tak mengerti........................

kata orang hidup yang singkat ini jangan di biarkan penuh kesdihan..isikan dengan semua kegmbiraan..namun jika hanya bibir yang tersenyum tapi hati tetap menangis bolehkan terus berpura-pura..sesekali kita tak mampu untuk terus berpura-pura..kebenaran akan terlihat jua..

bukan aku tangisi takdir tuhan padaku..tapi aku tangisi kehidupanku yang makin hari makin sepi..aku selalu sendiri..tanpa dia lagi menemani..mungkin aku dah tak layak berada disisinya..atau cinta itu telah lama pergi sebenarnya..hanya aku yang tak mengerti dan sedari..

jika betul aku tak layak untuk terus menghuni hati seseorang..bilang saja pada aku..biar aku tau..jangan biarkan hatiku terus sayu tanpa jawapan yang pasti..

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan