kenapa aku...??????????...............

tak pernah ada orang yang lahir kat dunia  ni mintak untuk sakit..sama jugak dengan aku..aku pun nak sihat mcm oranglain..supaya aku tak perlu susahkan sesiapa pun dalam hidup aku..tapi dah takdir tuhan begitu padaku..tanpa aku tahu kenapa tuhan memilihku untuk merasai semua ini..aku teruskan hidup dengan sejuta makna..

namun aku sememangnya insan biasa...aku juga punya hati dan aku tau apa itu rasa terluka..rasa di sakiti..ntah apa silap diri ini..kesedihan selalu datang menghuni hati..aku hanya ingin bahagia menemani sepanjang sisa hidupku yang bila-bila masa jer akan berakhir..

tuhanku,
apa yang Kau ingin ku lakukan sebenarnya..
kenapa terlalu berat ujian yang Kau berikan padaku..
adakah terlalu banyak dosaku padaMu..
hingga Kau memilihku..
sesungguhnya tiada daya ku..
Kau kuatkan lah hatiku....

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan