sembunyikan kelemahan di sebalik kekuatan..................

assalamualaikum..dah lama tak ku bicara apa-apa kat sini..hidup sekarang dah tak macam dulu..sekarang 3x seminggu aku kena dialisis..balik je dari dialisis dah letih dah..hari ni dan esok takde dialisis..tapi esok ingat nak pegi jahit,jahitan yang kat dada tu tercabut..kalau di biarkan takut wayar tu plak tercabut..

alhamdulillah syukur pada tuhan masih di beri peluang terus bernafas di pagi jumaat yang indah ni..beberapa hari ni aku banyak diam dari bercakap..ada banyak sangat kesedihan menghuni hati..hingga airmata terlalu murah menitis..telah ku cuba tahan dan kuatkan hati..tapi ternyata aku masih leeya harlina yang punya hati rapuh..

aku sangka aku kuat orangnya..rupanya aku selindungkan kelemahanku disebalik kekuatanku selama ini..hingga hari ini kekuatan itu hilang bila airmata mula menitis membasahi pipi ku setiap hari..ntah apa yang mengganggu hati..tapi yang pasti hati rasa terlalu sunyi...............

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan