hanya aku yang ber "ia"...............

hari ni pun aku bangun lebih awal dari matahari..nanti lama-lama kalau matahari tau aku bangun lagi awal dari dia nih mesti dia jeles dengan aku nih..hahahaha..sekarang ramai sangat yang jeles dengan aku.aku pun tak tau knp..lawa sangat ke aku nih sekarang sejak pakai wayar kat dada nih..hihihi..takkan lah kot diaorang jeles sebab diaorang takde wayar kat dada..kalau nak ambik jelah..aku bagi free je sebab aku pun pakai sebab terpaksa je nih..kalau tak,aku pun takmo..hehehe..

rasa macam dah bosan je dengan title fasha sandha..tetiba hari ni teringin nak jadi lisa surihani boleh ke..ada tak ssiapa nak cakap aku sekarang mcm lisa suruhani..hihihi..alhamdulillah hari ni masih di beri kesempatan berceloteh kat sini..hari minggu yang sangat bosan..ntah bila lah hidup ni takkan rasa bosan..

hari ni aku tak tau aku gembira ke tak..nak kata gembira macam tak..nak kata tak rasanya okay2 saja..hidup ni kadang2 sukar nak di ramal dan perasaan kita sukar nak di tafsirkan..sangat2 rumit dan kadangkala kita sendiri tak memahami diri kita...

semalam abg ngah aku call..2 jam lebih duk sembang dengan dia..abg ngah tu abg angkat aku yang dah bertahun aku kenal..saja duk cerita kat dia tntang seseorang yang bagi aku title fasha sandha tuh..tgh malam tu lepas cakap dengan angah aku tel "dia"..

aku cuba buat aku seolah-olah gembira sbaik mungkin..tapi aku rasa sedih plak bila aku je yang yeye bercakap tapi dia mcm boring dan tak sudi cakap dengan aku..agaknya betul kot aku dah takde di hatinya..hurm..kalau betul baik bagitau aku terus terang saja..mungkin ianya akan melukakan hati aku..tapi aku pasti takkan apa2..

dalam dunia ni kan seseorang yang kita punya bukan hak kita..kita hanya pinjam saja..semuanya miik tuhan..jika tuhan berkehendakkan jodoh itu pndek..maka pendeklah ia..jika tuhan nak ianya panjang..maka panjanglah ia..apalah daya diri ini untuk sekat ketentuan tuhan..aku hanya hamba yang tak punya kuasa apa2..aku hanya mampu redha...............

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan