PERUT KU YANG SELALU JE SAKIT.....KNP????

   perut aku nih selalu je sakit..nak kata tak makan ubat dah makan..tapi sakit jugak..
knp dengan ko perut..ko ada masalah apa plak..ke ko sakit sebab aku tak makan..kan kau dah biasa aku tak makan..atau ko sakit sebab aku banyak sangat makan ubat...
perut..ko jangan lah selalu sakit..aku nak bangun..nak berjalan..nak duduk susah sangat sebab ko sakit..ko tak kesian kat aku ke..aku kan dah banyak sakit..jadi ko tak payah lah sakit..ko duduk je baik2 ek perut..jangan sakit2..nanti aku lagi susah kalau ko jugak ikut sakait seperti jantung,buah pinggang,paru2..ko tak payah lah..ko sihat lah ek..dah banyak yang sakit kat badan aku nih..jangan lah ko tambah lagi ek..ko baik kan perut..hari ni ko sakit lagi..esok ko jangan sakit ek..jangan sakit lagi.......
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Comments
1 Comments
Comments
1 Comments

1 ulasan:

  1. hahaha....ngan perut pun leh gaduh gak yea dia ni...hahahaaha

    BalasPadam