ADAKAH HATIMU TELAH BERUBAH



malam ni aku sendiri mungkin sampai pagi..hubby katanya ada fitsal..lepas futsal dia mingkin akan sambung keje sampai pukul 4 pagi nanti..hanya bertemankan tv dan komputerlah aku malam ni..tapi sebenarnya memang aku mcm ni tiap-tiap hari..

tadi jauh aku termenung..banyak persoalan di hati..kenapa manusia ni mudah berubah..tapi aku masih sama mcm dulu..tetap leeya harlina yang dulu..tapi insan-insan di sekeliling ku selalu saja berubah-ubah..mudahnya hati mereka berubah..kenapa aku tak mcm mereka ek..

timbul rasa sedih dalam hati dengan sikap insan-insan yang aku sayang dlm hidupku..kenapa sukar untuk menghargai sesuatu or seseorang dalam hidup nih..aku sayang semua insan yang berada disisi aku..bagi aku mereka lah harta yang aku ada..tanpa mereka sepi hidup aku..

apatah lagi jika orang itu insan tercinta,peneman jiwa..tanpanya terasa hati ini gelap tanpa cahaya..
ingin sekali aku bertanya adakah kau dah berubah...betul ke aku langsung tiada makna dalam hati..
kalau itu bagai di kata..luahkan saja dan aku pasti redha..aku selalu terima apa saja yang tuhan tentukan..
siapalah aku untuk melawan takdirnya..sesungguhnya aku insan yang hina lagi kerdil di bumi tuhan ini..tak mampu di bandingkan dengan sesiapa jua..jika ingin aku pergi..hanya beritahu dan aku pasti akan berlalu..kerana aku tak pernah lupa diri siapa aku...........

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan