SAAT AKU MULA MEMBISU




saat aku mula berdiam diri..bukan tandanya aku mengalah dengan takdir hidup ini..
namun aku tahu yang aku hanya manusia biasa yang tiadk pernah mampu melawan takdir.
saat aku mula menutup semua pintu bicara dan tidak membuka yang mana-mana pun..
bukan aku tewas dengan ujian dunia..tapi aku redha dengan setiap ujian tuhan datangkan padaku..
jika aku terus membisu..bukan kerana aku putus asa dengan hidupku..aku hanya ingin kau tahu..
dalam diri kita ada seketul daging yang bernama hati..telah tuhan bagi setiap hambanya satu persatu..
dengan hati ini lah kita merasa,kita melihat dan kita menilai..kerana hati ini lah kita menjadi manusia yang waras..
kerana hati ini jugak kita tau apa itu sedih,apa itu kecewa,apa itu suka...dan dengan hati ini jugklah
aku mencintai kamu dari dulu.kini dan hingga detak jantung ku yang terakhir..sesungguhnya tiada yang lebih berharga selain dari hati..di hati lah punca segala..........
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan