KINI KAU JAUH



dulu aku punya kamu..saat aku tertawa dan bahagia..saat aku berduka lalu mengalirkan airmata..
kau selalu ada bersama..kini ku jalani hari ku tanpa dirimu..mampukah aku tersenyum seperti dulu..
atau hanya airmata saja yang akan terus temani hariku..

saat ini tika aku sendiri..mencoretkan isi hatiku..sungguh aku rindu senyummu,suaramu,gelak tawamu
yang dulu selalu menghias hidupku..masih bermain di kotak fikiranku..hanya kerana rasa itu kau jauh dariku..
rasa itu bukan aku yang mahu..tapi ia datang menghuni hatiku..jika aku tahu kerana rasa itu kau berlalu.
akan aku sembunyikan rasa itu dalam hati ku..biar tiada siapa tahu..agar kau terus ada bersama ku..

semalam aku terlihatmu..rasa itu muncul kembali dalam hatiku..tahukah kau saat ini betapa aku rindu..
luluh hati ini tika melihatmu..airmata terus mengalir dipipi tanpa henti..namun bibir ini tak daya mengucapkan kata rindu..hanya diam membisu saat melihat kau berlalu..dari jauh ku lihat langkah mu makin hilang..sungguh pilu kala itu kerana ingin sekali ku nyatakan padamu..sungguh aku sayang kamu..walaupun kau sendiri tak pernah tau...........
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan